poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Jak zrobić pompon? Toturial

Hej!
Dzisiaj może mały toturial jak zrobić pomponik. Jest całe mnóstwo projektów do których można je wykorzystać, chociażby do czapki ;)

Krok 1.
Wycinamy z tektury 2 identyczne kółka z otworem w środku.
Krok 2.
Zaczynamy obwijanie złożonych ze sobą kółek wełną.

Krok 3.
Obwijamy i obwijamy, aż kółko zrobi się przyjemnie mięciutkie. Im więcej wełny tym pompon będzie pełniejszy.

Krok 4.
Nożyczkami zaczynamy przecinanie na brzegu pompona. Staramy się robić mniej więcej na środku ponieważ jeżeli zrobimy to krzywo będzie to widoczne.

Krok 5.
W środku pomiędzy tekturkami mocno związać wełną tego samego koloru co reszta pomponu.

Krok 6.
Pozbywamy się kółek i mamy gotowy pompon.


5 komentarzy:

  1. ooo, czegoś takiego szukałam. Umiałam w dzieciństwie robić takie pompony, ale całkiem wypadło mi to z głowy! Ostatnio na którymś z blogów trafiłam na inspirację - wykorzystanie takich pomponów jako kwiatków w wazonikach, wygląda to świetnie:)

    P.S i jakbyś mogła, usuń weryfikację obrazkową - to okropnie uciążliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję oświeciłaś mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. no i spróbowałam ;)
      http://artmamowanie.blogspot.com/2013/02/przepedzajac-zime-pomarancza.html
      serdecznie dziękuję za tutorial, pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. fajne takie pompony
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń