środa, 16 kwietnia 2014

Wiosna! Cieplejszy wieje wiatr...

Cześć!
U mnie przepiękna pogoda, także nie mogłam usiedzieć w domu i wybrałam się na spacer po okolicy. O tej porze roku Anglia wygląda cudownie, całe mnóstwo kwiatów, tak Anglicy uwielbiają kwiaty także na każdym rogu, szczególnie przy głównych ulicach jest całe mnóstwo stojących czy tez wiszących doniczek.

Nie braknie również kolorowych drzew.  Niestety nie wiem co to za drzewo, ale kwitnie niesamowicie pięknie. Niemal oblepione różowymi kwiatkami. 
 Te spotkałam w parku. Niestety również nie znam nazwy.

 A tak wygląda samo wejście do parku. Przyznam że robi wrażenie nie tylko kolorem ale i zapachem.

Niewielki fragment zdjęcia wyżej.



Pierwszy raz widzę tulipany w takim kolorze. A wy?





Mała tęcza widziana z okna.


I taki mały akcent świąteczny :)  




A tak pozna tematem co sądzicie na temat NIKONA D3100? Czy może ktoś z was posiada właśnie ten model ? 

4 komentarze:

  1. Ale piękne zdjęcia!! Ja używam sony, więc na temat nikona się nie wypowiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to najmilsza rzecz jaką można usłyszeć , kiedy robisz coś i jest to doceniane :) A co do aparatu, to niestety jakoś za sony nie przepadam.

      Usuń
  2. Ten park wygląda pięknie:), aż ma się ochotę pójść tam na spacer...

    OdpowiedzUsuń