niedziela, 26 sierpnia 2012

Miasteczko Salem?

Cześć!
Nadal zaspokajam swój głód czytelniczy, tym razem padło na " Miasteczko Salem" Stephena Kinga. Mnie wciągnęła niesamowicie, polecam dla osób które lubią poczuć nutkę grozy :). Zastanawiam się nad podjęciem wyzwania przeczytania wszystkich książek Kinga, tylko przeraża mnie trochę ich ilość a co rok wychodzą po 2 nowe ! Tak, przeliczam to wyzwanie w latach bo raczej nie uda mi się tego dokonać w szybszym tempie :) Chociaż nie wiem jak będzie z książkami w mojej bibliotece :)
Pozdrawiam !

3 komentarze:

  1. Wybrałam Cię do " Tag - 11 pytań " więcej informacji znajdziesz tu : http://asia-wish-dream-do.blogspot.com/2012/08/tag-11-pytan-p.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię :)
    Dzięki za zgłoszenie do candy, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń