wtorek, 14 sierpnia 2012

Pomysły?

Cześć!
Ostatnio niesamowicie doskwiera mi brak aparatu, ponieważ nie mogę fotografować moich robótek, ani z resztą niczego ;) Dlatego niektóre z zamieszczonych zdjęć nie grzeszą ostrością :) Jestem na etapie wymyślania tematów nowych postów, aby były ciekawsze i przyjemnie się je czytało, może jakieś tutoriale ? Na blogu jestem od niedawna, wcześniej żadnego nie prowadziłam więc licze na jakąś podpowiedz :)
Pozdrawiam! :D
A dzisiaj może żeby nie było tak pusto w związku z moim trwającym nadaj wszechogarniającym lenistwem pokaże wam już nazwane przeze mnie z powodu tego, że niemal za każdym razem kiedy miałam okazję je zobaczyć wylegiwały się wygodnie na trawce. A mowa o " leniwych: Angielskich krowach ;P U nas w PL miałam okazję niejednokrotnie przyglądać sie krową, ponieważ nie mieszkam w dużym mieście, jednak te mimo wszystko dawały rade ustać na swoich krowich nóżkach :)
 A tu jedna z nielicznie stojących dziwnie łypie na mnie swoimi paczajkami :)

2 komentarze:

  1. Nie wiem dlaczego przypomniała mi się scena z filmu,,Jak rozpętałem II wojnę światową'' :)
    Dzięki za odwiedzinki! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń