piątek, 11 stycznia 2013

Co tu robić żeby nic nie robić

Cześć!
Nadal staram się wymyślić jakiś fajny nagłówek, jednak pomysłów brak. Jeżeli pojawia się już chociażby mały zarys, to i tak ginie w gruzach z powodu moich niewielkich umiejętności jeśli chodzi o programy graficzne, jakieś html itp ;P
A jak mija wam styczeń? U mnie w województwie już rozpoczęły się już ferie, jednak nie dla mnie niestety. Pod koniec stycznia i początek lutego czeka mnie pierwsza sesja której nie powiem boje się, ale mam nadzieje że przeżyje :) Więc sesja się zbliża to czas na książki, niekoniecznie te z których muszę się uczyć :) Tym razem stawiam na 2 tom " Milenium - Dziewczyna która igrała z ogniem" Moim zdaniem czy ta się o wiele lepiej niż pierwszą część. W pierwszym tomie było dość sporo wątków które trochę zamulały książkę, ale jak to ja brnęłam dalej i dałam radę. Przede mną jeszcze około 350 stron i cały weekend :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz