wtorek, 2 października 2012

Uff jak gorąco :)

Jestem po pierwszym dniu studiów i stwierdzam CO JA TU ROBIĘ! Haha, podejrzewam że nie mi jednej przeszła taka myśl przez głowię :) No cóż jestem przyzwyczajona jeszcze do wymagań jakie stawiali nam w liceum. W Poznaniu dzień piękny, az nie chce się siedzieć w domu jednak dzisiaj jeszcze czekają mnie zajęcia więc lenienie się odpada :) 
A tak z innej paki serdecznie witam nową obserwatorkę :) Może dzisiaj chociaż dotyczące tematyki bloga ;) Kokardki modelinowe, tym razem z niebieskie wraz z koralikiem.

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuje za udział w moim Candy ;-)
    Bardzo fajne kolczyki ;-)
    A co do studiów uwierz mi ,ze jeszcze będziesz za nimi tęsknic.Ja dopiero teraz odczuwam ich straszny brak;/ najbardziej żałuję ,że już nie zobaczę moich ludzi z grupy.3mam kciuki ,że szybko zaklimatyzujesz się w nowym miejscu^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń