sobota, 18 maja 2013

Kwieciście

Jak mija weekend? Pogoda w miarę dopisuje, więc może na sportowo ? Osobiście mogę się przyznać, że mimo tego, że bieganie jest chyba jednym z najczęściej uprawianych sportów, niestety nie dla mnie. Jestem chyba po prostu za leniwa na bieganie :) Zdecydowanie chętniej sięgam po rolki, a chociażby dlatego że w miejscu w którym mieszkam są idealne drogi do jazdy. Oczywiście rowerem nie pogardzę :) Mój chłopak jest wielkim fanem tego środka transportu, a ja chętnie mu towarzyszę. Nie ma nic lepszego od jazdy na rowerze po leśnych ścieżkach rowerowych, których w moich okolicach jest mnóstwo.
A wy jaki sport lubicie uprawiać?

W ostatnim poście pisałam o nowym zakupie - dziurkaczu ozdobnym. A oto co z niego powstało. Efekt końcowy już niedługo. ;)

2 komentarze:

  1. oooooo, jaka produkcja:)....dziękuje za odwiedzinki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masowa! :) To co widać na zdjęciu to nawet nie 1/3 mojej pracy :)

      Usuń