poniedziałek, 20 maja 2013

Playlista

Postanowiłam a kocu powiedzieć trochę więcej o sobie. Kilka razy dostawałam wyróżnienia na blogu wraz z pytaniami, jednak sądzę że one odrywają jedynie maleńki rąbek tajemnicy ;) Oczywiście wszystko jeszcze zależy od zadanych pytań, ponieważ na niektóre niestety nawet nie potrafię odpowiedzieć :) Nikogo nie powinno zadziwić czym się interesuję i jak urozmaicam sobie czas wolny. Na niejednym blogu widziałam już playlisty, wiec pomyślałam sobie, że może i ja podzielę się tym czego zazwyczaj słucham.

Nie potrafię nawet określić która  tych piosenek jest moja ulubioną, więc określę to jako kolejność przypadkowa ;P

Za tą piosenką do pewnego czasu szaleje. Co prawa nie należy ona do najnowszych kawałków bo jest z 1976, ale w końcu nie wiek określa jakość no chyba że to wino :)
Kansas - carry on wayward son

Wręcz przepadam za gitara w tym kawałku. Chyba muszę szepnąć słówko mojemu chłopakowi żeby mi przygrywał do snu ;)
AC DC - Hell bells

Klimatu za specjalnie to nie zmieniłam. Kolejny kawałek AC DC tym razem Highway to hell.

Tak, zamęczam sąsiadów trochę cięższym brzmieniem, ale spokojnie odpłacają mi się w postaci hip hopu za którym niestety nie przepadam.
Styx - renegade

Powiem szczerze ze miałam problem którą piosenkę Comy wybrać, bo jest jeden z zespołów który ubóstwiam a nie chciałam prawie całej dyskografii wrzucać do posta . Tekst niemal każdej piosenki mam w głowie ;) 
Coma- 100 tys jednakowych miast

Piękny, głęboki tekst. Nie ma co komentować, trzeba posłuchać.
Piotr Rogucki - ballada o próżności

Czasem zdarza mi się posłuchać muzyki typowo " radiowej" ale nie nazwałabym się fanką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz