sobota, 4 maja 2013

When was the last time you did a good thing?

Hej! Ja mija wam weekend majowy? Pogoda jest świetna wiec mam nadzieję że dobrze :) Majówkę już spędzam w Polsce.Muszę się pochwalić wygranym candy u Aldiss : Niestety dosyć długo zwlekałam z opublikowaniem tego na blogu z powodu mojego wyjazdu. Otóż nagrodą były prześliczne sówki, breloczek i zawieszka do telefonu. Obydwa spełniają już swoją funkcję, chociaż niestety musicie mi uwierzyć tylko na słowo, ponieważ nie zrobiłam zdjęcia. A tak jak się prezentują :


Chciałabym jeszcze zwrócić waszą uwagę na pewien filmik który znalazłam w internecie. Zachęcam do oglądania, daje do myślenia. 

2 komentarze:

  1. Jakie słodziaki ♥ Dobrze, że na świecie są jeszcze tacy ludzie co pomagają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, pewnie pracochłonne : o

    OdpowiedzUsuń